1398-01-10 08:19
591
0
62225
سردار جعفری:

تنها راه تخلیه آب انفجار خط آهن بود/ تلاش این است که آب زودتر فروکش کند

 فرمانده کل سپاه گفت: انفجارات اخیر، سرعت انتقال آب به سمت دریا را افزایش داد و کمک فراوانی به تخلیه آب از منطقه داشت.

به گزارش گلستان ما؛  سردار سرلشکر محمد علی جعفری امروز در بازدید از مناطق سیل زده شهر گمیشان اظهار کرد: انفجارات اخیر تخلیه و انتقال آب به سمت دریا کمک کرد.

وی افزود: منطقه کل‌آباد در شهرستان آق‌قلا دچار آب‌گرفتگی بود و این کار برای سرعت بخشیدن به تخلیه آب از این منطقه انجام شد که در این امر موثر بود.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: این منطقه جایی بود که بیشترین فشار به مردم وارد می‌شد و تلاش ما نیز این بود که آب زودتر از این منطقه فروکش کند.

وی با بیان اینکه ، تنها راه خروجی آب از خانه های مردم همین کانال منتهی به دریا است، خاطرنشان کرد: بسته شدن این کانال ها ، منجر به آب گرفتگی منازل مردم شده است.

سرلشکر جعفری با اشاره به ورود آب با بارش‌هایی که رخ داد ، تصریح کرد:  متاسفانه برفاب‌ها افزایش یافت و با توجه به اینکه کشش آب در منطقه و لب دریا محدود است، این امکان فراهم نشد که بتوانیم زندگی مردم را از آب تخلیه کنیم.

وی اذعان کرد: سپاه همچنان به تخلیه آب کمک می‌کندو اگر دستگاه های دولتی هم با تمام امکانات و نیروهایشان مانند بسیج و نیروهای مسلح پای کار بیایند قطعا سرعت انتقال بیشتر خواهد شد.

جعفری با اشاره به اینکه سپاه در حال کمک کردن در مسئله ی انتقال آب است، گفت: امیدواریم با این کارهایی که انجام می‌شود و انفجارهایی که صورت می گیرد دیگر به ما تهمت اینکه آب را از این طرف به آن طرف انتقال می دهیم، نزنند؛ چون اینجا نقطه ای است که آب باید خارج شود.

فرمانده کل سپاه در پایان تاکید کرد: تنها و تنها راه انتقال آب به سمت دریا انفجار ریل و بازکردن مسیر بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.